;)

Tjabba!
Just nu sitter jag på Jobbet med Sonja och det är grymt dött här. Kom och ät !
Igår umgicks jag med Nattis Ida och Kenny, Riktigt trevligt :) Till helgen blir det party också ;D
Jag och Anneli tänkte först åka till Björkis och festa lite grann, men det blev inte av så vi får
ta det en annan helg =) Håller på att försöka bli blond nu till sommarn också, det ska bli såå skönt
när det äl är blondt och slippa färga hela tiden :) synd att det ska ta sådan tid och att hela
håret skiftar i gul/orangea toner :( Men men, det är väl det som hör till :)
Fan vad jag längtar till sommarn, så skönt det ska bli !! Den här sommarn ska jag inte
sova bort en enda fin dag !  Snart flyttar min käre Pappa till Helsingborg också.
Så det blir en massa rensning och städning för min del, uschusch..
Ikväll blir det nog lugnt, ska svänga förbi Daniel också så han får ta en titt på
min trasiga dator :P Jag vill att den ska fungera, behöver min MUSIK! blir galen..
Usch vad tiden går segt! Nej, nu ska jag ut och ta en ciggah och ringa ett samtal =)
Puss och Kram / Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0