Diddan flyttar in

Hey
Just nu sitter jag här  hemma hos Anneli och Emil :)
Men nu är emil i piteå och sen ska han iväg och jobbar, så jag har flyttat in ;)
Haha har lånat Emils garderob också och vikt in mina kläder , sen käkade
jag och min nyblivna sambo AnneliG Pasta =)
Nu sitter vi på varsinn dator och nördar. Får se vad vi hittar på ikväll,
skulle tro att det blir en massa tv tittande tills det är dags att gå och lägga sig =)
Vi jobbar hela helgen, Härligt härligt! Money is funny!
Har två paket jag måste hämta ut också, ett från hm och ett från baresso ;)
Har beställt en jacka , ett eller två linnen, sjal och massa underkläder!
Sen har jag beställt shampoo balsam och hårinpackning för trasigt hår haha,
en plattång, silvershampoo och lite annat till håret :) kuligt !
Doris (en råtta som är Emils husdjur) sitter och kollar på mig :S
Usch, tror hon vill äta upp mig.. haha hatar råttor!

Nej nu ska jag ta och göra Anneli sällskap framför tvn :)
Puss och Kram / Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0