Diddan Special

Hallå;)
Just nu sitter jag hemma hos en kompis och lyssnar på musik :)
Idag har jag sovit heeela långa dagen, vaknade klockan fem typ..
Imorgon jobber jag från halv fyra :) Då ska jag prova baka en pizza ;)
Haha , Diddan special, hur bra låter inte det?!
Ska ta och slinga håret imorgon också, får se om Mamma kanske
orkar klippa mina toppar också ! Hade vart Perfect .
Hade velat sola också, men har knappt nå pengar.. It sucks.
Men i Augusti drar jag iallafall till Helsingborg och hälsar på Pappa!!
Gud så jag längtar, ska bli asroligt :)  :) Måste spara pengar så
jag kan shoppa som en galning inför hösten ;) haha
Nej nu ska jag sluta nörda och göra något vettigt ;)


Haha, är gryyymt bakis på dom två första bilderna :D

Old pics ;b







Puss / Densie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0