inte länge kvar ;)

Hallå!
Det är ju faktiskt så att jag fyller 18 år om inte så länge ;)
25 september, då smäller det!
vill ha någon sorts tema fest, kanske maskerad
eller något sånt kul :) i förrgår ringde jag iallafall min
käre pappa och önskade mig en tatuering i födelsedags present :)
Hade tänkt mig en ros i nacken, men hittar inget motiv som duger haha.
Men det får väl Tatueraren hjälpa mig med om det nu blir så att jag gaddar mig ;P

Jaja, Sitter på jobbet nu och har ingenting att skriva :)
Det får bli ännu en Frågelista ;)


Senast sedda film
- The Doors

Senast köpta skiva - Har inte köpt någon skiva på år och dar, ingen aning alls !

Sparar till - Inget alls, kan inte riktigt spara haha.

Väntar på - Att klockan ska bli åtta så jag får åka hem :)

Pålägg som gäller - ost, salami gurka tomat 

Dagens dryck - coca -cola

Senaste boken du läste - Nattens Barn av Traci Lords, men har inte läst ut den än.

Senaste maträtten du åt - Parisare

Senaste klädesplagget du bar - ja jag sitter ju inte näck på jobbet, så bär kläder på mig nu. Mina jobbar kläder !

Senaste repliken du yttrade - ingen aning

Senaste personen du pratade i telefon med - Kumpan

Senaste personen du fick brev av - Natta

Senaste gången du sov - inatt

Senaste saken du köpte - cigg

Vad har du gjort idag - vaknat, jobbat

Gillar du svarta kläder - Jadå

Hur tidigt stiger du upp - alltid olika :)

Hur många par skor har du - jag vet inte, inte många iallafall, använder ett par

Var har du ont - ryggen

Kan du stå på händer - Nej.

Vad lyssnar du på för musik nu - Ingen alls

Vad tycker du om idrott - inga kommenterarer

Vad har du för klocka - Mobiltelefonen.

Sämsta sport - orientering :(


Back to work
Puss och Kram / Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0