Jobb

sitter på jobbet med Anneli =)
Usch vad jobbigt det var att kliva upp imorse, vi låg uppe
och snackade till halv fem igår :P haha !
Men men trevligt var det, och nu får man vara trött!
Idag ska vi stor städa grillen också ;P hujja vad jobbigt


Nej nu ska vi börja städa =)

Här är lite saker jag önskar mig i födelsedags present ;)



  •  Hårförlängning Clip on set
    Färg: Beige Blonde Mix (slingat hår) 799:-
  • Mini volumaster 329:-
  • Peace armband 85:-
  • Dubbelt nitarband 195:-
  • Eckô, Phranz-Phantazia skor 773:-
Puss och kram / Denise Backström

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag har en såndär minivolymaster, men den är från lyko.se och där kostar den bara 250 kr :)

2009-07-12 @ 23:44:06
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/
Postat av: jennifer

Joo tyckte den var bättre än den vanliga volumastern iaf, och så var den mycket mindre än vad jag förväntade mig. hade det inte varit för den långa sladden så hade den rymts utan problem i fickan :b

2009-07-13 @ 02:04:40
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0