fly like a bird

Heey
Just nu sitter jag och öser musik i hörlurarna eftersom alla ligger och sover,
och stackars lillebror ska på fågelskådning klockan 5 på morgonen :P Haha!
Jag och majken var nyss och cycklade runt lite i staden, det var riktigt kul faktiskt!
Bara cyckla runt och prata gammla goa tider ;)
Kul att umgås med Madde, man blir alltid så glad :)
Har jobbat idag också från klockan två till stäning :) Det gick bra, jobbade med Sonja :)
Imorgon jobabr jag också från klockan fyra då Rosie ska på skolavslutning =)
Det är bra att jag får jobba så jag får pengar nu till sommaren..
Hoppas jag har råd att åka ner till Pappa också :) Det blir nog skoj!
Hoff, jag har typ 100000 saker jag måste köpa också! usch usch..
Man skulle kanske ta och bli rik, eller vad säger ni? ;D
Det skulle varit något! Det är så jävla sjukt trist , man har så mycket man¨drömmer om,
som man skulle vilja göra.Och typ 80% av allt kostar pengar, men man har det aldrig?
Inte jag iallafall, och jag är garanterat inte ensam :) Inte konstigt man blir deppig.
Men men, man ska väl inte klaga, det kommer väl en dag för alla, då man är nöjd ;D
Och jag har blivit beroende av låten black eyed peas- boom boom pow ;)
Åh jag vill bara festa när jag hör den!
 

och föressten så tyckte Majken att jag skulle skriva hur sexig hon är:)
Helt klart en tia ;) Grrr !


Nu ska jag chatta med Majken en stund sen blir det bädden :)
GOOD NIGHT!!

Puss och kram / Denise



Haha jag på jobbet en dag =)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Du är så söt gumman! Jag saknar dig!!

2009-06-11 @ 16:13:56
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0