nagelfix ;)

Tjaa
Just nu sitter jag och fixar mina naglar, dom är såå fula och trasiga.. usch ;(
Fikade nyss macka och te med min älskade Mamma :)
Idag har jag jobbat frånhalv tio till åtta, sen åkte jag med Rosie och solade
på Solarium drop in , var rätt fräsht där och så :)  Fick lite färg, men lär ju
knappast märkas eftersom jag var likblek tidigare ;)
Efter solningen drog jag ut på elljusspåret och sprang/prompade en runda,
Fyfan vad jag är otränad haha, men det var faktiskt rätt skönt ändå :)

Imorgon har jag inte planerat något än, men det lär ju vara mycket folk ute
eftersom det är bal :) Skulle vara nice med en flaska vin och nån öl,
men har inte pengar till det.. Det suger ju!
Så det blir nog nyktert imorgon skulle jag tro =)
Och mitt smink håller verkligen på att ta slut, eller jaa hälften är redan slut!
Längtar tills pengarna rullar in på kontot ;) gud så kul kanske åker till Luleå
och hälsar på min käre väninna Sofie då om det går för sig ;)

Nej nu är jag trött efter denna dag, ska ta och fixa klart naglarna och sen vika kläder!
Puss och Kram / Denise



it's piercin through my soul





Lite biler :) Haha jävligt dålig kvalla,
Men har inget bättre att fota med ;)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Snygging! Jag saknar dig med!

2009-06-07 @ 03:14:14
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tusen tack!=) söta bilder!

2009-06-08 @ 17:44:49
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0