shorts

Hey
Jag har nyss sminkat mig, och nu väntar jag på att
min kära vän Anneli ska ta och svara nångång :)
Tänkte dra mig uppåt mot stan och hämta ut ett par
shorts jag beställt :)
Sen måste jag fixa en festivalbiljett !
jag har beställt en massa kläder också som jag faktiskt tror
att jag inte har råd att hämta ut :/ Och en massa saker till håret
för 1.300:- !! Fifan vad dyrt..
Yeahyeah, vad tråkigt jag har det.
Ska höra med min mor om vi ska åka upp på stan en sväng :)

Puss och Kram / Denise Backström




You can't play on broken strings

Kommentarer
Postat av: Nattis

Du är så söt finns här för dig med!! Älskar dig hun!!

2009-06-23 @ 00:16:35
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0