So close but still so far away

Heey
Nu sitter jag och lyssnar på musik och så :)
Behövde inte jobba idag, var ju ändå bara två timmar,
 så jag gick och la mig igen en stund :)
Och jag har drömt en ganska intressant dröm faktiskt :)
åh vad glad jag blev när jag vaknade!!
Att inte drömmar kan bli verklighet, det skulle vara något =)
Idag vet jag inte vad som händer,
ska nog ta och hänga upp lite tavlor och städa om jag orkar :)
Imorgon ska vi åka och köra gokart med jobbet :D Det ska bli kul ;D
Nej nu ska jag gå och vara glad nånannanstans ;)

Pussar och Kramar / Denise Backström



We live like strangers, Playing for time
Both of us reaching out for something
Hiding our feelings, Afraid what we'll find
Someday I know we'll find the answer
If it takes a little time, It doesn't really matter
Don't throw it all away, cause we're

One step from paradise, So close but still so far away
One step from paradise
Together we'll find paradise some day
Lost in the shadows, We search for a light
Hoping the candle burns forever

If it takes a little time, If doesn't really matter
don't let it slip away.



Hoping the candle burns forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0