En bra dag :)

Hey!
Idag har det varit en bra dag! Har umgåtts med min älskade Natalie :)
Vi har haft kul, var hos Amira också och hälsade på en sväng:)
Där tog vi det bara lugnt och lyssnade på musik, pratade, 
och jag fick ställa upp som sminkös, haha :)
 Jag har hållt igång hela dagen så nu är jag trött som bara den.
Och ja, nu har jag tre nya hål i öronen också ;)
Jag vill ha min dator! usch, allt är trasigt, datorn, telefonen
och nu har min kamerna displat pajat direkt efter jag fick den tillbaks
från lagningen.. Vilket jävla skit! allt har gått sönder, och jag vet inte ens hur?
Gud, vart är min tur? :D Haha , har alltid sån jävla otur. fyfan!
Menmen, det är väl så det ska vara. Nu sitter jag och lyssnar på
James Morrison feat Nelly Furtado - Broken strings. Den är så jävla fin.
Love it ! Nej nu ska jag fortsätta med mitt musik lyssnande och så =)
Puss och Kram / Denise


Gud så fin jag var i håret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"kamerna displat" Haha, ja Kamera Display skulle det ju egentligen stå

2009-05-04 @ 03:08:47
Postat av: Denise

Postat av: "Denise" Skulle det egentligen stå

"kamerna displat" Haha, ja Kamera Display skulle det ju egentligen stå . Haha

2009-05-04 @ 03:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0