Houseofsneakers

Hey!
Idag har jag umgåtts med min kära väninna Anneli ;)
Vi har haft en riktigt trevlig dag!
Nu börjar jag bli lite små trött och tänkte slänga på en film och sova.
Ska jobba imorgon :) Nej nu ska jag ta och tvätta bort sminket ,
Ta en cigg och kanske ringa ett telefonsamtal ;D


I'm so in loove!
http://www.houseofsneakers.se/product.do?productId=26306-bkgd

Jag har blivit kär! i www.Houseofsneakers.se



Dom två första bilderna är från en trevlig kväll hos Johan :)
Den första bilden föreställer mig och Johan som ramlar mitt i ölspelet? ;D
Den Andra Ida och Kenny, Oh den tredje Jag, Tobbe och Forsen på valborg :)

         

Puss och Kram / Denise  
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0