Nattuggla.

Hey
Just nu sitter jag bara här framför datorn och väntar på att jag ska bli tröttis.
Idag har jag typ inte gjort ett smack, har sovit halva dagen också, houff.
Nu har jag iallafall fått pengar :D Men har inget kort, så måste på banken
imorgon på morgonen också, fan vad tjorvigt.
Fick förressten tillbaks meil från houseofsneakres och dom skulle inte
ta in mer 36:or :( Fyfan, jag som äntligen hade hittat min skobutik :)
Men det är väl också min vanliga tur ;P Haha.
Har faktiskt beställt massa kläder från hm också, men fick lite
ångest efteråt.. Skulle väntat tills nästa månad då jag garanterat får
mer pengar än den här. Men men, får väl leva som pank i dom närmsta 3 veckorna ;P
Fiifan! Men men, Har hittat två jackor som jag också skulle vilja beställa :D
Men det får då fan vänta ;b
Ska kolla efter smink på stan imorgon också, usch vad dyrt allt ska vara.
Men pengar är roligt ;D
Skulle egetligen till gve idag också och spänna tandställningen haha :b
Men bokade om tiden tills nästa måndag istället :)
Jobbar nu ihelg också, på fredag och lördag.
Jafyfan, jag vill bli trött. Ska upp tidigt imorgon , eller ja idag.



Något tidsfördriv jag hittade på Frides blogg ;)

Fester: 

Vad gillar du hellst att dricka på en fest?
Helst öl, annars cider vin osv
När du går på krogen, sitter du hellst eller dansar du hellst? vet inte, går inte på krogen ;)
Går du hellre på grogen eller på privatfester? Privatfester

Kärleken: 

Finns det någon du är kär i?
Nej nej
Tror du på kärleken? Ja
 Har du lätt för att bli kär? Jag har nog ganska så lätt att falla för killar och så ;D Men jag blir verkligen inte kär lätt.

 Mat: 

Vad äter du hellst om du ska ut på resteurang?
Brukar inte käka på restauranger, men hade väl tagit något som lät gött
Vem i din närvaro lagar god mat? ganska många
Du är trött och kommer hem från jobb/skola, vad lagar du då för mat? Är aldrig hungrig efter jobbet, mer mätt , äcklig och fettig.

Fordon:

 Har du körkort? 
Nej
Vilket bilmärke vill du helst ha? ingen aning, finns så mycket man drömmer om ;D men det slutar väl med en liten skit bil:)
Vet du hur man byter däck på en bil? på ett ungefär tror jag, kan väl inte vara så svårt?

Familjen: 

Hur många personer består din familj av?
mamma, pappa, bror och jag
Är dina föräldrar skilda? ja
Har du en stor släkt? 
 
Övrigt: 

Vad gör du helst en lördags kväll?
 festar eller bara chillar och umgås :)
Har du husdjur? nej
Vad gillar du att göra rent allmänt? umgås
Vad skulle du vilja heta om du vore en tjej/kille? haha ingen aning, Dennis? ;D




Nu ska jag ta en cigg, borsta gaddarna och slå igång någon rulle. Godnatt!
Puss och kram / Denise

Money is funny ;D

En Gammal bild på mig :)
Nu saknar jag min hårförlägning och mörka hår igen ;D Fuck!



Kommentarer
Postat av: mammamy

Du är så fin i ditt nya hår:)

2009-05-21 @ 16:02:58
Postat av: Denise

Tack :)

2009-05-22 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0