Sliten!

Hallå!
Nu är man hemma från valborgs roligheter :) De som var mindre roligt var j
u telefoner som försvann och så.Men annars var det helt okej ;)
Ont i hela kroppen har man också , jag och Anneli ramlade ner från
altan räcket och jag låg där som en säl och asgarvade, sen har man ju ont som fan
 i fötterna efter dom där jävla klackaskorna man gått i :P
Men kul har vi då haft det och ingen ångest så det känns bra! Och tusen tack till Emma Sandlöv
som fått köra runt oss på våra äventyr :) Idag har jag bara tagit det lugnt , vart ute på promenad, grillat korv =)
så jävla skönt när man äntligen börjar känna att sommarn är på g ;D
Sen har jag spelat lite mario party och käkat chips.
Sen har jag träffat min underbara Natalie som jag saknat i massor!! Så jävla roligt att träffa henne :)
Världens sötaste tjej! <3 Jag natalie och Ulfi kollade på Twilight och bara mysade oss :)
 Den var faktiskt bra ! Nu sitter jag bara hemma och lyssnar på Kartellen-Gå loss,grymt bra låt !
Otroligt nog är jag inte destomer trött längre, har vart astrött och sliten hela dagen idag, uschusch!
Men men, det hör väl till ;b får ta och fixa någon film att bli trött till så man somnar =)
Imorgon ska jag färga natalies hår och sen vet jag inte vad vi mer ska hitta på :)
Puss och Kram / Denise

Jag längtar ihjäl mig till sommaren ! nu är det inte länge kvar :)


You are my little angel,
you are my little star !


Kommentarer
Postat av: Nattis

du är grymt söt på bilden du är ensam på (: gudarnas (:

2009-05-26 @ 16:26:18
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0