Godkväll och Godnatt !


Hallå, här sitter jag och dricker en cola mitt i natten ;)
Lyssnar på musik och spelar farmville gör jag också.
Nu har jag blivit en nörd,en Farmville-Nörd! En sådan nörd
som jag lovat mig själv att aldrig bli! Men nu sitter jag
här och oldar mitt jävla vete, ris och mina jordgubbar!
Ja Nördar med andra ord. Idag har jag jobbat, det vart en
hel del beställningar även fast jag bara jobbade från 16.00
till 20.00 :) Jag jobbar imorgon också, härligt härligt!
Ihelg har Anneli åkt med Lars-Erik och hämtat en supersöt
hundvalp! :) Molly heter hon och är en långhårig schäfer :)
Börjar nog bli dags för mig att krypa under täcket! Har en
Massa saker att göra imorgon innan jag börjar jobba :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0