Lesss

tjoho
Idag är jag less, less på nästan allt.
Less på att min telefon är trasig, lika så min dator,
mina hörlurar och min kamera, usch. jag saknar min dator,
 all musik, alla bilder, alla mina filmer , alla mina one tree hill
avsnitt och weeds avsnitt. Jafyfan, men det kommer väl bättre tider!
Men något som jag är glad över är att min Pappa kommer
till Kiruna Imorgon :) :) :) Fan vad jag saknar honom..
Synd att han bara blir kvar här i två veckor. Men jag
får väl åka och hälsa på honom sen när jag har råd.
Jag ska ialalfall sätta han och laga Köttfärsås och
Kycklingsallad åt mig :) hehe. Ja inte tillsammans då.
Nej nu ska jag ägna mig åt att tvätta kläder och sedan ta en dusch.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0