Movetimeee


Sitter hemma och lyssnar på Ky-Mani Marley, så jävla bra !!
Idag har det inte hänt så jävla mycket, har varit och
hälsat på min vän Kumpan, sen har jag väl inte gjort destomer,
förutom att legat framför tvn och suttit framför datorn ;) haha.
Imorgon eller ja idag blir det ju.. Ja då ska jag iallafall ner till tuolla
och baka en kaka med min vän AnneliG :) Sen ska jag äta min Pappas
efterlängtade Köttfärsås!! Fiiiifan vad gott! så ska jag nog sova där :)
Är sjuuukt sugen på att tatuera mig förresten! Men det har jag
tyvärr inte råd med just nu :/ Sucks.. åh så jag längtar tills
lönen kommer , men det är inte länge kvar :) Då ska jag
hämta ut massor med fina saker ;D yeahyeah, Nu ska jag
ta och tvätta ansiktet och sådant sen lägga mig i sängen
och kolla någon film tills jag somnar.               


   





Kommentarer
Postat av: sofie

Vad ska du tatuera? :) Är också grymt sugen på en, men känns som om jag bara skulle ångra mig sen.

2009-10-21 @ 20:26:25
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0