Tjabbaaa


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, har nyss fixat
håret och så. Idag har jag bara legat och kollat på tv
hela dagen. Eller ja jag har ju sovit halva dagen också för den
delen, vaknade vid 14.00 haha! Jafyfan, men att sova är
faktiskt en av de bästa saker jag vet :) Har drömt helt sjuka
drömmar inatt också haha! Igår jobbade jag, var så jävla lugnt
hela dagen så jag hann både rita och beställa kläder ;P
Nu ska jag ringa ett telefonsamtal och ta en ciggah,
men först ska jag slänga upp lite bilder på vad jag beställt :)



  


   

Skor från brandos.se
ögonskugga från hm
jacka från hm          
    Poster på Jim Morrsion 
Jeans leggins hm      
T-shirt från hm           



   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken strl beställde du jackan i ? :)

2009-10-20 @ 23:08:23
Postat av: Anonym

och jeans leggingsen?

2009-10-20 @ 23:15:36
Postat av: Denise

Beställde jackan i stl 36 och jeans legginsen i S :)

2009-10-21 @ 20:45:42
URL: http://denisebackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0