Tuolla-Helg!

Tjabba
Just nu sitter jag hemma hos Anneli, lyssnar på musik och är trött!
Har sovit hemma hos Anneli idag, och det kommer jag att göra hela helgen,
eftersom vi jobbar ihelg :) Jag hade planer på att sova läääääänge idag,
eftersom jag inte börjar fören 16.00. Men det gick ju som det gick när en
karl kliver in genom dörren och frågar mig om batterier och sedan
skriker " dags att vakna klockan är sju", fast i själva verket var den
ungefär 9.15.Och angående den där karl så håller ett gäng grabbar på att
bygga en trappa och en bro här utanför, så mina planer på att vila en stund
efter AnneliG kilat iväg till jobbet gick också åt helvete :)
Så nu sitter jag här, astrött och funderande över vad fan jag ska göra?
Jag ska iallafall tömma diskmaskinen och städa undan lite från våran
Myskväll igår :) Nej nu ska jag faktiskt dra på mig ett par sockar ,
gå ut och ta en cigg sen börja med den där disken.




Min kära vän Anneli och jag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0