I väntan på att börja jobba :)


Nu sitter jag har och lyssnar musik, har precis vart och duschat
I väntan på att börja jobba :) Fast jag börjar inte fören kl 16.00 ;)
Fram tills dess ska jag bara chilla och fixa mig lite,
Sen ska jag nog försöka hinna städa lite och få i mig någon mat.
Skönt ändå att jobba och få ihop pengar, är iallafall inte sugen på att festa ;P
Så det passar ju bra med att jobba då :) Och nu är det inte länge kvar tills
Jag blir 18 år ;) 21 dagar kvar ! Fan vad kul det ska bli, funderar på att ha en middag på dagen,
sen en fest på kvällen? Det är ju faktiskt på en Fredag :) Hade ju vart kul med
en Maskeradfest eller något i den stilen ;b Får de hur det blir :)

Nej nu ska jag bädda sängen och kanske en kopp te :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0