Tidsfördriv





DAGENS VILL HA
: Min lön!
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor och en t-shirt
DAGENS SMINK: Har inte sminkat mig än
DAGENS FRISYR: tofs
DAGENS HÄNDELSE: Har inte hänt något speciellt än, det återstår att se ;)
DAGENS LÅT: The Doors - The end
DAGENS PLANER: hoppa in i duschen och fixa mig! Damsuga och skura mitt rum..
DAGENS SAKNAD: Jag saknar Frida Olovsson i massor !
DAGENS DUMMASTE: Jag har ingen aning?
DAGENS SJUKA: snuvig och krasslig i halsen
DAGENS ROLIGASTE: Återstår att se ;)
DAGENS FAVORIT: glass !
DAGENS KÖP: cigg
DAGENS GODIS: glass
DAGENS HUMÖR: Helt okey ;D
DAGENS ORD: Fiifan





Kommentarer
Postat av: Fride

men gud vad söt du är! tänkte precis på dig, saknar dig med!

2009-09-03 @ 18:33:28
URL: http://traxxiefride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0