Home sweeeet home!


Har precis ätit korv och makkisar, det var
grymt gott! Är såå jävla slut alltså, har vart
igång sen 05.45 imorse! Det är inte ofta det
händer ;) haha! Sen sov jag 3,5 timmar inatt.
Kändes inte roligt alls att stiga upp..

Har vart på tandregleringen
i gve och spänt min fina lilla räls. Sen tog jag
bussen till Kiruna igen, hoppade av vid sjukan
och mötte upp ida och hälsade på Natta i hennes
och Kalles nya lägenhet :) Vi låg på golvet och
snackade om allt och ingenting typ, mätte väggar
och sånt. Jag fick även lägga mig på golvet och
låtsas vara en soffa så Natta på ett ungefär kunde
avgöra hur mycket plats det fanns. Det var kul att
få känna sig som en soffa för en stund..
Efter det gick jag upp på stan och mötte upp farmor
och följde med henne till hemtex, sen körde hon
hem mig. Nu sitter jag här, tröttare än någonsin
och väntar på att ett one tree hill avsnitt ska
bli klart. Nae, en cigg på det här!


Haha, en passande bild! Rälsen och jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0