Lockar!


Just nu sitter jag och väntar på Nattis, vi ska
ta bilder och sånt :) Haha, fick nå ryck imorse
och lockade hela håret i små små lockar och
det såg ut som värsta afrokrullet! Men nu har det
lagt sig och blivit ganska fint. Jag gillar lockar!

Har vart med mammsen och hämtat våran post
från posten idag också, vi har ännu inte börjat
få post hit till nya stället och vi är inne på 4:e
veckan nu.. Bara en massa tjorv, ganska så drygt!
Har även käkat korv och makkisar idag, det var gött!

Igår fick jag iallafall massa saker bortgjort!
Tvättade all tvätt, städade mitt rum och spikade
upp lite tavlor och sånt skit! Det känns skönt!
Justja, har fortfarande en tvätt i tvättis som hänger
på tork. Kanske borde springa ner och hämta den..
Det ska jag göra! waoo






Kommentarer
Postat av: Sabina Svensson

Sv: tack:D jag går in och röstar på din sko med :D



Söt du är förästen :D

2010-08-05 @ 19:24:03
URL: http://hallonlakritsklubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0