Ont som fan!


Fan vad jag har ont! Usch vad jag hatar
att spänna den här jävla tandställningen..
Är hungring också, men kan inte tugga.
Eller kan och kan, men det gör ju sååå
förbannat jävla ont!

Idag ska jag jobba iaf, från 16.00-21.00.
Det är bra, så man får lite mer timmar och
pengar såklart! Ska jobba på söndag också.
Så det blir inte party för mig ihelg, fast är
inte heller sugen på att festa.
Tror att jag och Anneli skulle kolla någon
film imorgon som skulle vara på tv och käka
godis ;) haha!

Nej nu ska jag ta och koka te och hitta något
otuggbart att käka! Ha det gött.



Fan vad jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: AnneliG

Jaa det ska vi göra om vi inte hänger hos sara på lördag kolla avatar och sen dra ut och gliiiiida lite bmw ;) Saknar dig också ! Haha ;)

2010-04-30 @ 16:42:30
Postat av: Nattis

Tack för tipset! :) Jag får prova lägg lök i all mat då ;) haha puss!!

2010-06-22 @ 20:10:33
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0