Valpar


Jag är sjukt jävla trött alltså! Jag har kommit hem
för ett tag sedan. Drog upp på stan på förmiddagen
nångång med min käre far, han var väl inte så jätte
nöjd med att jag skulle gå runt och kolla på exakt allt
snyggt jag såg haha. Jag köpte iallafall en sjal som jag
såklart blev helt kär i, sen köpte jag en lite längre huvtröja.
Köpte även ett par öronhängen och lite småskit.

Sen kom Ida till stan och vi åkte
hem till henne typ direkt, där har jag gullat med söta
Mischa, som är en pluttig liten chihuahua! Efter jag hade
gullat färdigt med hunden och Ida ätit så tog vi en promenad
till Coop och jag köpte lite smink och sånt. Efter det drog vi
förbi Natalie och kollade på hennes valpar! hahaha, eller ja
inte hennes då, men Kitas valpar! Såååå jävla söta
små busiga bebisar!

Och nu måste jag springa och byta om för min kära
vän Majken kommer och hämtar mig typ NU!



SÅ SÖTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0