Känner mig lite rastlös


Jag sitter hemma och öser musik, känner mig lite rastlös..
Tror jag ska ta och kolla någon bra film och käka glass.
Idag har jag vart och promenerat, träffade Joanna efter
vägen så jag och promenerade med henne en bit
och pratade lite. Kul att träffa henne :)
Sen promenerade jag en liten runda själv, gick
i över en timma! Svinskönt, jag bara älskar att vara
ute och promenera, rensa tankarna och få någon slags
ro i själen typ haha :) Nej men det är så härligt!

Och när jag kommer till jobbet är det världens ös!
Beställningar och mat överallt, Har vart grymt bra med
folk idag. Fast jag jobbade bara 3 timmar idag. Käkade
även en mycket mycket goood burgare med mycket ost
haha! Sen tog jag en promenad från jobbet och nu sitter
jag här.. rastlös och förjävlig!

Ja! Igår var Jag, Isabelle, Nattis och Picky och fotade på
badhuset. Det var kul men jävla skitsvårt haha!

Nej nu ska jag ta och sysselsätta mig med något skoj!


Här är en bild på mig under vattnet från när vi var och fotade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0