Snöaaaar..


Fan vad trött jag är! Helt sjukt.. Men ska ta
en kopp grönt te strax så man blir lite piggare!
Sen skulle jag ta en promenad, men nu jävla
snöar det som vanligt i den här jävla hålan..
Så jag tar nog en promenad lite senare ikväll.
Ska ta en dusch strax och sen fixa mig lite och
gå till Farmor, ska färga hennes hår och sånt :)
Efter det ska jag nog dra upp på stan och shoppa
med AnneliG och Martina :) Får se om tiden räcker
till! Ibland önskar jag att det var lite fler timmar per
dygn haha! typ sådär 26-27 timmar iaf. Det hade
vart super! Nej nu ska jag hoppa i duschen!

Jag längtar efter världens finaste dig dig dig!!! ;)






Kommentarer
Postat av: Nattis

<3!! (:

2010-04-26 @ 18:20:20
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/
Postat av: sofie

Är fan tragiskt att det snöar nu, vill ha sommar! =)

2010-04-26 @ 20:40:18
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0