Promenad med G:et och Molly!


Usch vad jag är trött! Förstår inte hur jag kan vara
såhär jävla trött alltså..Vaknade först strax efter 10.00
nångång, sen somnade jag om och vaknade just innan
12.00.. Nu sitter jag här och dricker juice och lyssnar
på musik. Ska ta en promenad på ett tag iallafall så man
kanske piggnar till lite :) AnneliG skulle nog föjla med
hennes hund Molly. Idag tänkte jag städa lite här i mitt
rum iaf, har fortfarande inte packat upp allt sedan vi
flyttade hit. Så ska jag tvätta lite kläder och sånt shit!
Skulle egentligen jobba idag, men blev inte som planerat..
Så då är det ju lika att få något vettigt gjort iaf!

nej nu ska jag ta en cigg och ringa G:et och höra om
hon är redo att dra och powerwalka med mig haha! :)


Haha! En bild på mig och Anneli på jobbet när vi ser
lite smått mongo ut och lilla Mollan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0