knäpp!


Sitter och fryser! Fan vad kallt det är ute, och blåser
som fan! Haha Anneli drog en jävla skön kommentar
innan vi skulle ut och promenera, så sa jag att vi möts
efter samma väg vart vi alltid möts. Så säger Anneli :
"Ja efter den böjda vägen!" Haha! Tyckte det var lite
roligt och brast ut i skratt! Hoff, jag känner mig helt
trött, störd och flummig idag! Knäpp med andra ord.
Jag pratade precis med den härligaste personen jag vet
i telefonen, You make my day! :) Puss på dig!

Nej nu ska jag ta och börja städa mitt grymt stökiga
rum och ösa på med härlig musik och fortsätta vara
helt knäpp för mig själv!








Kommentarer
Postat av: AnneliG

Haha du är inte ensam om att vara lite speciell ibland min vän ;)

2010-04-27 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0