Booooring!


Fan vilken trist dag det har varit! Det är så jävla typiskt att när
man väl är ledig så har man ingenting alls att göra.. Och när jag
jobbar har jag hundratals alternativ, men då jobbar man ju såklart!
Jag har haft huvudvärk typ hela dagen också.. Usch! Vill bara
spy på den här jävla dagen! Nej nu överdriver jag, men det hade
faktiskt kunnat vara roligare.. Hoppas att morgondagen blir mer h
händelserik! Nu ska jag nog leta någon film som verkar vara bra
och sen sova. Min fina älskling har hittat en dator till mig också!
Nu väntar jag bara tills jag får tillbaks pengarna från skatten så
ska jag köpa den! Längtar längtar längtar!! Nej usch, nu ska jag
tvätta facet sen hoppa i säng och kolla film! Godnatt !


PEACE!




Kommentarer
Postat av: Bilalirene

Very nice site!

2012-07-13 @ 14:46:31
URL: http://bilalirene.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0