God Morgon!


Här sitter jag, trött som en jävla apa! Har
precis gjort tobaksbeställningen. Börjar jobba
10.00. Ska till tandläkarn idag också, så Anneli
ska jobba en timma för mig. Nu jobbar jag bara
imorgon och på onsdag, sen jäävlar får jag sova
ut! Jag längtar ihjäl mig.

Jag vill fiska! nu, direkt! Jaa, jag tror fan jag
ska dra ut och fiska på onsdag eller torsdag.
Fan vad roligt! Någon som vill föja med?
Det var så himla mysigt sist när vi var till
stugan och fiskade. Så jävla skönt och
avkopplande, timmarna bara flög iväg!

Fan vad jag mår illa! Ska ta en kopp te nu och
sen börja fixa mig och sådant innan jag drar
till mitt käre jobb.. Adjö!

Hehe, detta är då alltså jag och min lilla aborre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0