Roligaste grejen på lääänge!


Har nyss kommit hem från jobbet. Houff vad less jag
är på att jobba! Det känns som att jag flyttat in där.
Jag bara kommer hem och duschar typ, sen lägger jag
mig. Vaknar, sminkar mig och drar dit igen. Men man
får ju tänka positivt och räkna timmarna istället!
Idag jobbade Nicole en sväng också, det var trevligt
tycker jag!

Hahaha! Igår hände den roligaste grejen på jobbet!
Jag sökte en skiva, så hittar jag bla en skiva med
Thomas DiLeva. Så ser vasken skivan med DiLeva
och hela hans ansikte lyser upp och han får typ
världens fetaste leende på läpparna och säger
"Oh can i Lyssna?" "Oh Yeah, golden eyes" !
Haha, han trodde det var en kvinna på omslaget!
Jag och Sonja höll på dö i skratt! Sen förklarade
jag för honom att det var en kille och han blev helt
förstörd! Haha, han brände pizzor och gick runt och
sa "Leave my head!" "please!" "I see this beautiful
women, and i love her quickly! But i'ts a man! a MAN!"
"PINGA!" Och fyfan vad roligt det var, det roligaste på
länge!

Nu funderar jag på att springa en runda runt elljuspåret!
Är rätt skönt väder ute och jag hade verkligen behövt
komma ut och röra på mig. Ja, jag ska fan dra en runda!
Adjö och farväl!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0