Godnatt!

Hey! Har nyss målat mina naglar. Det blev rätt coolt faktiskt,
slänger in en bild så ni får se. :) Idag har jag jobbat, det gick
bra och var väldigt mycket folk. Stod framför stekbordet i flera
timmar i sträck! Har kännt mig lite krasslig idag också, tror jag
hade feber förra nattten. När jag vaknade var jag dyblöt i svett
och hade skit ont i halsen. Men nu känner jag mig bättre iaf. Fast
är fortfarande lite seg och så. Jag hoppas att jag inte åker på en
förkylning nu när jag ska till Stockholm på tisdag.

Ska bli så sjukt roligt att fara iväg till storstan haha! Min vän Lisa
följer också med. Kul :) Får se vad vi hittar på där nere. Lär nog
dra på Grönalund och sånt iaf. Åh vad jag längtar! Men jag längtar
såklart mest tills jag får träffa min Älskling! Är typ en månad sen vi
sågs sist. Känns typ som ett halvår haha!

Imorgon har jag möte hos arbetsförmedlingen, klockan ni. Det hade
jag glömt bort! Jag som tänkte att jag skulle få ha världarnas sovmorgon
eftersom jag börjar jobba först kloclan fyra. Men icke! Funderar hur jag
ska ta mig dit. Fattar inte ett piss av Busstidtabellen! Ett jäklars tjorv alltihop!
Nåväl, det löser väl sig!

Nej nu ska jag ta och börja tänka på refrängen som det nu kallas!
Justja! Jag slänger in lite bilder från när jag var i Boden och träffade
Frides underbara dotter Nicola som är tre månader :) Så jäkla gullig!







Hehe, här får ni även se min älskade ipod nano!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0