Jobb jobb jobb!


Just nu sitter jag på jobbet! Har vart här redan 9.00 idag!
Satt och väntade på bussen, så stannar en lastbil och där
satt Baggen. Så jag fick skjuts ner med honom till Tuolla
och det var ju snällt! Ska dra och städa där också typ nästa
vecka så jag får lite extra slantar. Det behövs alltid!
Jobbar till 20.00 idag. Hoppas dagen går fort..
Jag och Anneli kanske ska ut imorgon en sväng. Typ bara
ta en öl på Landströms eller så. Vi får se hur det blir.

Jag har också hittat massor av fina paletter som jag nog
ska beställa! Dom kommer från eleven.se. Finns hur mycket
som helst! I veckan ska jag sminka och fixa håret på min
faster. Hon och hennes vän ska fota. Det ska bli kul, så får
jag träna lite på mitt sminkintresse! Jag och Anneli satt och
pratade om makeupartist utbildningar igår. Det skulle vara
sååå jävla kul att gå en sån! Det är lite av en dröm jag har.
Ska börja spara pengar till en sån utbildning. Men först måste
jag spara till körkortet också.

Nej nu ska jag ta och fylla frysarna osv. Hedmans kom precis
med en leverans! Adjö!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0