väntar på ett tåg!


Tjabba! Sitter och väntar på att åka hem från Boden. Tåget
går 10.41 så det är ett tag kvar. Fyy vad trött jag är! Ska
förbi coop också och köpa något att äta och typ en tidning.
Min käre vän Majken skulle hämta mig från tågstation. Det
var snällt tycker jag. Min mors bil är trasig.. Bakaxeln?! hade
gått sönder så nu har hon ingen bil. Trist.. Får se vad jag hittar
på ikväll, hade behövt dammsuga och skura. Kanske tvätta
lite kläder. Och det är ju alltid lika roligt. Eller inte! Nej nu ska
jag ta en rök och ringa Petter! Adjö!


Kommentarer
Postat av: nath

Hoppas du hade det mysigt där borta i alla fall! :)

2010-08-23 @ 02:12:14
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0