101209

Tja!
Sitter på jobbet och har lunchrast, håller på att somna hit!
Är så jävla trött hela dagarna, förstår inte varför. Kanske för att
det är mörkt hela dagarna? Längtar till sommaren så sjukt mycket!
Fryser gör jag också.. Men nu är det inte många timmar tills
jag får åka hem och lägga mig under mitt varma täcke och slå på
någon film och dricka te!

Idag fyller johanna 20år, Grattis på födelsedagen! :)
Imorgon ska det firas med öl och cheesecake haha!
Ska bli skitkul, var en evighet sen sist jag festade med
Jojjan! Får se vilka fler det blir. Blir troligtvis krogen också.

På Lördag ska jag och käka julbord med jobbet. Fyfan vad gott!!
Ska käka som aldrig förr! Julbordet är lätt det bästa med julen,
Någon som håller med? haha.

Måste hitta en klänning som jag kan ha på julafton, och
det är inte det lättaste! Har sökt som en idiot och inte hittat en
enda.. Någon som har tips på sidor vart det finns snygga klänningar
för bra priser? Har iaf hittat en jättefin julklapp till min darling!
Jag vet att han kommer bli skitglad :) Nu är det bara klappar till min
Bror och mina småkusiner kvar!

Nu ska jag ringa min fina pojkvän och se vad han har för sig.
Du är bäst och jag är så jävla lycklig med dig! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0