101213 -Godmorgon!

Godmorgon!
Har nyss kommit till jobbet. Är såå drygt att komma en timma
tidigare hit nästan varje dag. Bussen går 8.56 och jag börjar 10.00!
Idag jobbar jag heela långa dagen, slutar 20.00.

Helgen var skitkul! På fredag var vi hemma hos Johannas mormor,
efter det drog vi på Landströms, Arran och Ferrum. Sen till en efterfest
och sen ännu en efterfest. Efter det skulle dom andra på en tredje, men
då åkte jag hem och sov, klockan var ändå 7 på morgonen haha!
Lördagen var jag med jobbet på julbord på Citykrogen. Var väl sådär,
dom hade tydligen överbokat så först fanns det inte ens någonstans att
sitta.. Och det fanns inte heller mycket mat att plocka. Men vi hade det
trevligt ändå :)

Nu ska jag koka lite te och så. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0