101214 -Smått och gott!

Tjabba!
Sitter och söker runt efter ett par skor som en jävla idiot!
Hittar ingenting, inga skor och ingen klänning! :(
Jag får gå i mina converse och någon sliten T-shirt på julafton
helt enkelt. Har suktat efter ett par otroligt fina skor i några
veckor, och idag när jag skulle klicka hem dom finns dom
inte i min storlek.. Så jävla typiskt! Hittade ett par som också
var jävligt snygga! Men då var det 14,5 cm klack, vilket jag är
väääldigt osäker på att jag kommer kunna traska runt i. Sen
var dom inte värst billiga heller, 929:- gick dom på. Känns inte
som att jag vill lägga ut närmare tusen spänn på något jag troligtvis
inte kommer kunna ta mig fram i. Aja, bara att leta vidare!

Snälla, finns det någon som har tips på vart det finns snygga skor
och klänningar??
:)

Nu sitter jag och väntar på att världens bästa Petter ska logga in på
skype :) I väntan på att han ska bli klar med sitt tv-spelande ligger jag
och trycker i mig godis och dricker loka. Mums! Ska nog kolla någon
film innan jag somnar. Fyfan såå skönt, imorgon får jag sova huuur länge
jag vill! Är nämligen ledig! Fyy vad skönt! :)

Nu ska jag fortsätta leta efter skor och klänningar! Godnatt på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0