101215 -En ledig dag!

Hey!
Just nu sitter jag med färg i håret och lyssnar på grym musik!
Fan vilken skön dag det har varit idag, älskar att vara ledig och få
sova hur länge som helst! Vaknade vid 12.00, sen tog jag en dusch
och sminkade mig lite snabbt. Efter det for jag iväg med Joanna på
stan en sväng, var på arbetsförmedlingen också. Snart är min praktik
slut. Fyfan vad skönt!! Får så extremt lite pengar från praktiken bara för
att jag är under 20. Så jävla sjukt, mindre än 50:- per DAG! typ 48:- eller
nått sånt. Idiotiskt! Men men, hoppas jag får heltidsanställning nu i januari iaf.

Efter jag och Joanna vart på stan ett tag åkte vi ner till henne en sväng.
Jag testade hennes balklänning, och faan vad fin den var!! Jag hade också
velat gå på bal, men den dagen är förbi haha. Tänk att få känna sig såå vacker
för en dag. Men en underbar klänning, snyggt smink och hår!

Nu ska jag skölja bort färgen och sen sova så man orkar jobba imorgon :)
Godnatt!


Hehe här är jag i Joannas sjukt snygga klänning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0