Adde Bieber!


Kom precis hem, nu sitter jag och lyssnar på min
bror som försöker efterlikna Justin bieber! Han
Lyckas! Han är också väldigt lik Bieber. Nu sjunger
han en hit med bieber, One time heter låten! Nice!

Jag har spenderat några timmar på Majkens
arbete. Det var kul, jag ritade en teckning till
henne, hon blev glad och den var fin! Efter hon
slutat tog vi en cigg med Nattis och Jossan!
Ska strax hoppa i duschen och sen kanske kolla
någon bra film! Har möjligtvis någon tips på bra filmer?
Nej, nu tar jag en dusch! Adjö och godnatt!






Kommentarer
Postat av: nath

Awh haha. Vet dock inte riktigt vem den där Justin är..



Om du inte har sett My sisters keeper tycker jag att du ska se den :)

2010-07-30 @ 15:10:09
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0