Evigheter, längtan och körkort!


Här har jag inte skrivit på evigheter, hade nästan
glömt bort att jag har en blogg. Ja iallafall så
har jag nyss kommit hem från jobbet! På vägen hem
hoppade kedjan på cykel-jäveln, och det var inte
roligt alls. Men som tur var så var jag nästan hemma.
Jag lyckades försova mig idag också.. Försov mig nämligen
igår.. Men jag hann i tid, bara för att jag trampade på den
där jävla cykeln som aldrig förr kan jag lova. kändes som
att jag hade kutat upp för mount everest och simmat
över atlanten typ. Nae kanske inte, men nästan!

Till helgen kommer nog min fina pojkvän upp! Då är jag
dessutom ledig. Så vi kanske skulle dra till hans stuga
och fiska och grejjer. Kul! Fan vad jag längtar.
Är så jävla lycklig så det är sjuukt! :)
Och något jag också längtar efter är mina pengar
jag får tillbaks från skatten! Då ska jag köpa en
dator och det ska bli så jävla skönt att slippa låna
mammas och min brors datorer hela tiden. Så ska
jag shoppa som en galning! Men dom kommer inte
fören i augusti. Men det är ju typ snart ändå.

Ikväll Ska jag nog ta och tvätta lite kläder och sånt
nödvändigt. Ska nog ut en sväng med Anneli också,
hon klarade körkortet i måndags! Nattis, Sofia och
Sofie har också fått körkort, Så Grattis till er! :)
Nu ska jag tvätta kläder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0