Good Night!


Kom nyss hem. Har vart och dragit ett varv på
stan med AnneliG min vän, och jocke. Det var trevligt
värre! Idag har jag jobbat från 10 till 20. Var rätt
så lugnt, var bara jag och Vasqen på jobbet. Men det
gick bra iaf. Efter jobbet drog jag och solade med Sara!
Det var skönt! Direkt jag inte solar nu på ett tag känner
jag mig blek. Fast jag inte är det egentligen, men är väl
bara för att man blivit så jävla van att sola stup i kvarten
haha.

Imorgon börjar jag först 16.00. Skönt! Då får jag
soooova länge! Det gillas! Ska iaf ta en powerwalk på
morgonen har jag planerat. Har fyllt min ipod med
hur mycket musik som helst, och det gillas också!
Är så jäklars skönt att jag äntligen har haft råd att köpa
massa grejs som jag velat ha länge, tex en skinnjacka.
Har velat ha det hur länge som helst men aldrig köpt en.
Och ipoden, inna hade jag en mp3 från 2005 eller kanske
det var 2004 tom haha! Den hade ingen display och det var
endast 512 mb! Så det var då jävla dags att köpa nytt!

Funderar på att kolla någon film innan jag ska sova. Men vet
inte vad jag ska se. Har typ inga bra dvd filmer, och har ingen
dator i mitt rum heller som jag kan kolla på. Och jag orkar inte
sova i Adams rum, för jag kommer garanterat somna till filmen
isåfall! Äh, jag ser ju hur jag gör. något borde man ju hitta..
Hoppas på att jag får mina pengar tillbaks från skatten snart!
Borde få dom nästa vecka, då jäävlar ska jag köpa en dator!
Har bestämt mig för att köpa en Mac!

Nej nu ska jag fan ta och leta upp någon film och sen sova!
Godnatt gott folk! Adjö!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0