Kebab bruuushaan!


Hallå hallå, Har precis käkat! Det blev
kebab i pitabröd. Svin gött! Min käre bror
har kommit hem idag :) Var och hämtade
honom från flyget för ett tag sedan, sen har
vi vart och handlat och sånt. Börjar jobba 16.00!
Imorgon jobbar jag bara 2 timmar på morgonen.
Skönt, då hinner man kanske göra något! Även
fast jag börjar 16.00 idag så känns det ändå som
att hela dagen försvinner! Man hinner som ändå inte
hitta på något eller så. Men men, sånt är livet!
Måste hitta en dator också, förhoppningsvis får jag
tillbaks pengarna från skatten nästa vecka!

Åh jag vill dra och fiska! typ nu.. Jag har nog skaffat
mig ett nytt fritidsintresse haha. Fiske!
Jävlar vad kul det är. Får ta det när jag är ledig, jobbar
nu i två veckor. Är ledig en dag! Det är kul sen när
pengarna rullar in på kontot. Jag gillar pengar! Fast
vem gör inte det liksom?

Nej jag känner att jag inte har något vettigt att skriva
så nu tar jag och bäddar min säng och lägger mig och
lyssnar på musik tills jag ska dra och steka burgare!
Adjö!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0