lägtar längtar längtar!!


Jag är trött, trött som fan! Iaf, var på stan
nyss med Majk och Lisen en sväng. Köpte
ett aprikos-färgat linne med kedjor, och ett
par strumpor för 9 spänn haha! Elelr ja linnet
kostade 99:-! Rea, det gillas!
Nu sitter jag och väntar på käk! Nämligen
Kyckling, göttgött! Får se vad jag hittar på sen.
tror jag ska ta och springa unt sjön. Orkade inte
promenera imorse, var så jävla trött. Och typ
varje gång jag ställde mig upp fick jag yrsel.
Så jag sket i det!

Åh imorgon kommer min darling!!! Fan vad kul
det ska bli, som jag längtar alltså! Men jag jobbar
hela helgen, har öppning och stägning
varenda dag! Det är mindre kul. Men men,
sånt ät livet! Sen är jag ändå ledig en hel
vecka, och då hinner vi hitta på massa skoj!
Typ helsingborg? Stockholm kanske?
Eller Kiruna, haha..

Nej nu ska jag ta en rök sen
byta sängkläder och sånt vettigt!



Min sminkning idag, jävligt kass cam bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0