Men duuuråå!


Har precis kommit hem. Var ute en sväng och
åkte bil med Nattis, Majk och Emmelie efter vi
fikat hemma hos majk. Det var mycket trevligt!
Och förresten är jag inte alls ledig imorgon. Jag
jobbar lunchen bara, men då måste jag likförbannat
kliva upp tidigt på morgonen, vilket jag trodde jag
fick slippa. Men så var inte fallet! Jag som såg
fram emot min lååååånga sovmorgon som jag har
planerat i flera dar då jag tyckt synd om mig själv
över att kliva upp på morgonen fast jag egentligen
bara velat ligga kvar två timmar till typ. Men på
Lördag, då jäääävlar ska jag sova! Jaja, nog om
min längtan efter att få sova länge på morgonen.

Ihelgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Funderar på att dra till Vittangi och mysa på
hemma hos mommo och moffa! Anneli ville ha
med mig till Pajala marknad, men jag får se hur
det blir med den saken. Har ingen vidare lust med
det faktiskt. Jag vill till Stockholm, till min kärlek!
Men det har jag inte råd med. Är pank som fan!
Det blev ju ändrade planer så han kommer inte
nu till helgen. Men vecka 29 har jag iaf planerat
att jag drar dit! Skulle egentligen dra till farsan
när jag är ledig, men han jobbar den veckan så
det var ju lite synd. Har inte vart i Helsingborg och
hälsat på en enda gång sedan han flyttade.

Har även hittat asmycket kläder jag vill beställa!
Hoppas hoppas hoppas jag får bra lön så jag kan
klicka hem massa fint! Men dom hade inte dragit
förskottet jag tog förra månaden eller mitt personal-
inköp så nu kommer dom dra det den här månaden
istället. Så jag misstänker att det inte blir allt för
mycket pengar jag kan slösa.. Nånå, nu ska jag ta
och ringa min karl och sen hoppa i badet!



Hej jag är mongo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0