Rastlöshet!


Jag är sååå rastlös! Vet inte vad jag ska hitta på!
Har jobbat från 9.30 - 12.00! Sen tog jag en prommis
förbi Fammo och Bosse. Nu är jag hemma.. Och är
väldigt uttråkad! Alla jobbar, eller är bortresta, och
jag är ensam och övergiven. Tragiskt men sant!
Ska iaf ta en dusch och fixa mig, sen kanske gå och
discobowla eller något annat att sysselsätta mig med.

Imorse försov jag mig också. Jag vaknade 20 min innan
bussen gick! Jag sprang till badrummet och tvättade ansiktet
och borstade tänderna och drog snabbt på mig kläderna.
Jag kom till jobbet en timma innan jag öppnade så jag hann
fixa mig där iaf. Jag har fan drömt något svin skumt inatt,
men jag minns inte alls vad! Men jag vet att det var mystiskt
och jag har försökt att tänka mig vad det var. Men det kommer
jag inte fram till.

Nej nu ska jag ta en dusch! Adjö!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0