Sitter på jobbet och funderar på frillor!


Just nu sitter jag på jobbet. Käkade precis oxfilé
med sallad och stekta champinjoner. Det var
grymt gott! Jobbar till 20 idag. Verkar bli en
jävligt lugn dag. Har endast haft ett 90g skrov
sedan 10. Och det är ovanligt. Mycket ovanligt..
Men tror dom flesta är på semester dessa tider.
Vid 16 kommer Nicole iaf, kul att slippa sitta
ensam och ruttna här i tuolla.

Och jag har sån himla lust att göra något med
mitt hår! Typ klippa det i någon snygg frilla!
Kanske testa lugg? färga slingor eller något
liknande. Drömde för ett tag sen att jag färgade
håret knallrött, och jag grät för att jag ångrade
mig så mycket. Haha, så det törs jag nog inte.
Vill nog inte heller färga mörkt nu när jag väl
blivit blond igen.. Men det hade nog vart snyggt
med slingor i olika blonda nyanser lite ljusbruna
och kanske lite rödaktigt.. Nej jag vet fan inte!
Har funderat rätt länge på att klippa kortare,
och mycket uppklippt och typ ena sidan lite kortare
än den andra. Mitt hår är så jävla slitet också så det
behövs verkligen klippas. Någon som har tips på
frisyrer? Nej nu ska jag ta en rök!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du hade passa grymt bra i kortare hår som du skrev, en sida längre än den andra. Det är så jäkla snyggt (Y)

2010-07-20 @ 08:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0