uttråkad!


Fan vad utråkad jag är! aah.
Har ingen aning om vad jag ska hitta på!
Usch vad jag hatar att vara på sånthära
"måste göra något" humör, så finns det inget att
göra och ingen att hitta på något med. vissa jobbar
, eller festar, eller drar till Piteå typ haha. Och
jag är ledig, och jag festar inte. Jag gillar inte att
festa, eller ja ibland kan det ju vara kul.
Och en sak som inte alls är rolig på något sätt,
jag har fått nå så jävulskt mycket myggbett igår!
Feta, svidande äckliga myggbett. Och jag är tydligen
lite överkänslig eller nått så jag har gigantiska jävla
knölar över hela jävla benen och rumpan.
Nog om myggbett, nu har jag hittat sällskap så jag
kilar iväg till Majken och Åsa!



Såhär rastlös och uttråkad har jag varit hela dagen haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0