Handväska i Pajala!


Igår drog Jag, Anneli, Jocke och Matti nämligen
till Pajala! Var lite oväntat, men vi for iaf dit. Jocke
Planerade att gå på marknaden och köpa kläder,
men marknaden hade stängt när vi kom fram.
Så vi åkte och hälsade på Pekkap och Joppi i
Pekkas stuga. Jag och Anneli satt och kedjerökte
för att hålla bort alla miljontals mygg! Men jag fick
likförbannat asmycket myggbett. Inte nice!
Dom andra satt och söp sig fulla och det var väl
trevligt. Sen körde vi in dom till Pajala, Jocke och
Matti drog på krogen och jag och Anneli raggade
runt och sjöng likt galningar! Det var kul, väldigt
kul! Sen åkte vi hem till kära Kiruna, och jag glömde
såklart min handväska i Pajala! Lyckat! Men imorgon
kommer den hem till mig som tur är.

Jag åt precis världens godaste sallad med tonfisk, ägg, fetaost,
bönor och massa olika grönsaker! Fan vad jag älskar sallad!
Ikväll ska jag umgås med Anneli, och vi ska garanterat
ut och glida volvo haha! Sen vet jag inte vad vi hittar på!
Är bara så jävla skönt att vara ledig. Har sovit såå jävla
skönt! Ställde inte ens någon väckarklocka, Men
älskling ringde och väckte mig imorse, och tur var väl det
annars hade jag kanske legat och sovit fortfarande! ;)

Nej nu ska jag ta och börja hoppa i duschen och börja
fixa mig och sådant!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0