Mörkt eller ljust?


Kom precis hem. Jag cyklade en jävla runda på vägen hem.
Å fyyyyyyyfan vad tungt det var. Är helt slut! Trampade som
aldrig förr och mina ben kändes som  spaghetti när jag hoppade
av cykeln.
På jobbet har det vart ganska mycket folk, så det var blivit mycket
jobb, men ingen stress som tur var. Jobbade med Nicole och det
gick bra som vanligt! Men jag har mått illa och haft ont i magen
hela dagen. Usch!
Jag käkade en svingod sallad också, med
kyckling, kruksallad, isbergsallad, gurka, tomat, lök,  svarta bönor,
kidney bönor, fetaost och grekisk sallads dressing! Supergott!
Jag har nämligen påbörjat mitt nya nyttiga liv haha!
kändes att det behövdes efter att ha käkat hamburgare och
pizza typ varje dag jag jobbat under två års tid.

Om två veckor har jag semester. Det kanske blir Helsingborg
iaf, Bara min käre far är ledig. Då drar jag och Petter dit, kanske
lillebror föjler med också. Fan vad roligt! Annars åker jag till
Stockholm. Skönt att komma bort från Kiruna.

Nej usch vad jag mår illa. Ska ta ett bad, slänga på mig
en ansiktsmask och bara mysa på! Ha det gött!


Haha justja! Jag testade mitt bruna löshår för ett tag sen,
tänkte kolla om jag passade i mörkt hår men jag kom aldrig fram
till vad jag passade bäst i. Vad tycker ni jag passar bäst som?


Brunett eller Blondin?






Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaah, jag har också funderat som fan på det dära vad man passar bäst i. *Ska ju färga mörkt efter sommarn.

Men jag kom fram till att man borde passa bra i båda, dock så uppfattas man på 2 helt olika sätt. Alltså, blont hår i sig drar ju till sig mer uppmärksamhet, Men man kan vara snyggare i mörkt ändå.. kan tänka mig att det blir en helt annan skönhet. Andra saker kanske uppmärksammas mer ? äsch.. jag vet fan inte haha xD

2010-07-13 @ 13:38:12
URL: http://jeayms.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passar bra i båda, men när du är mörkhårig framhävs ditt ansikte mer, alltså konturer och kontraster. Mycket snygg och fräsch i brunt !

2010-07-20 @ 08:37:01
Postat av: Anonym

sjukt fin i båda, men måste säga blondt! :)

2010-09-06 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0