Majken och minx


Jahej! Nu sitter jag hemma hos Majk, vi har haft
värsta myskvällen. Vi har målat våra naglar och
druckit ett glas vin :) haha så sitter jag och skriver
i förra inlägget att  jag inte gillar att festa! Men
ett glas vin är ju inte direkt party, sen blir man inte
bakis! Nu sitter vi på varsin dator och nördar.
Lyssnar musik och är skitnöjda!

Imorgon ska jag hälsa på Elin:) Får se vad vi hittar
på.Tänkte även städa mitt rum och fixa lite, det behövs
verkligen! Ska försöka komma igång med min dagliga
promenad som jag skitit i ett jävla bra tag nu haha!
Men det är så trist att promenera utan musik.
Mina hörlurar har lagt av helt nu, och jag
hatar att gå utan musik. Det är nästan
omöjligt! Inget man utsätter sig för mer än
i nödfall typ. Nu hoppade majken in i
duschen, så jag tänkte gå på balkan och ta
en cigg! Tack och hej, Leverpastej!

på tal om naglar så hade det vart grymt att testa göra
minx naglar! Det är en tunn plastfilm som man värmer
på naglarna. Så jävla snyggt!



http://www.minxnails.com/cylantscart/index.php?p=catalog&mode=catalog&parent=10&mid=0&search_in=all&search_str=&pg=5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0